Ερευνητές συμπεριφορικής επιστήμης, ψυχίατροι, ειδικοί του marketing αλλά και διαφημιστές ψάχνουν να βρουν το μήνυμα που μπορεί να πείσει κάποιον υπέρ του εμβολίου.

Φαίνεται ότι καμπάνια εκφοβισμού, υπέρ της ασφάλειας του εμβολίου, ή της συλλογικής προστασίας καθώς και προσωπικές ιστορίες, δεν φαίνεται να λειτουργούν ή μπορεί να έχουν και αντίθετα αποτελέσματα….

Αντιθέτως, ίσως ο μόνος τρόπος για να “πειστεί” κάποιος υπέρ του εμβολίου είναι αν το μήνυμα δώσει έμφαση στο προσωπικό όφελος, στην προστασία των παιδιών, αλλά και σε πιθανά οικονομικά οφέλη. Επίσης το έμφυτο συναίσθημα του FOMO (Fear of missing out) (να μην ΄χάσεις κάτι ως εμπειρία που έχουν δοκιμάσει όλοι οι ΄άλλοι) μπορεί να βοηθήσει ειδικά σε νεώτερες ηλικίες.

Το μήνυμα π΄ρέπει να διαφέρει ανάλογα με την ηλικία και τα χαρακτηριστικά κάθε υποομάδας στην οποία απευθύνεται!

https://www.thelancet.com/journals/lanpub/article/PIIS2468-2667(21)00096-7/fulltext

EEEKT_web